2015/10/05

Agurra

Kaixo, taldekideak:
Zer moduz gabiltza…osagaiak dastatzeko prest?
Zihortza naiz, Zornotzarra.
Zornotzako Urritxe institutuan pt irakasle bezala nago eta bizikidetza batzordeko partaidea naiz. Bertatik, hezkidetzako proiektua kudeatzen da. Orain dela bi ikasturte, bizikidetza batzordetik ezinbestekoa ikusten zen genero berdintasunari heldu behar zitzaiola, elkarbizitza kalitatea hobezteko, testuinguru demokratikoagoa, justuagoa…lortzeko. Ezin dalako elkarrekin ondo bizi errespetua eta berdintasuna ez bada ematen. Beraz, proiektua egiteari ekin genion eta onartu egin ziguten.
Feminista izatea gustatzen zait, izaten saiatzen naiz eta izan nahi dut, baina onartzen dut patriarkatuaren produktuak garela eta ez dela batere erraza…
Ikastaroaren inguruan… ezin dut ukatu joan den ostiraleko aurkezpenetik  pixka bat beldurtuta atera nintzela, osagai asko eskaini zizkiguten eta denbora behar da digeritzeko. Hala ere,  ziur nago denon artean errezeta on bat prestatzea lortuko dugula!!!Uste dut, dastatu behar ditugun osagai guztiekin asko ikasiko dugula, batetik, arlo pertsonala elikatzeko eta bestetik, hezkidetza proiektua aurrera eramateko.
Laster arte eta on egin !!!

Zihortza

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina