2015/10/06

AURKEZPENA

Egun on denoi!

Ni Ainhoa Calvo naiz, pasaitarra naiz eta orain dela hiru urte Altsasutik etorri nintzen Hernani B.H.I.-ra. Bertan Gaztelera eta Latineko eskolak ematen ditut ( D.B.H.-n eta Batxilergoan). Ezin dut nire burua feminista izan gabe ulertu, ezin dut feminista ez den mundo bat ulertu, justizia afera baita; hortaz iaz nire institutuko Hezkidetza Programaren ardura hartu nuen.

Hezkidetza eskoletara eramatea erronka handia da eta berehala konturatu nintzen elkarlana ezinbestekoa dela, baita tresnak behar ditugula ere; hori dela eta, ikastaro hau egitera animatu nintzen.

Irakurtzea eta zinema oso gustokoak ditu. Nire lagunek esaten dute entzule ona naizela eta intuizio handiko persona naizela, bueno ez dakit...ziurtasun falta nire veste ezaugarri bat baita.

Egia esanda, izututa nago IKT-etan ez naizelako oso jaioa, eta oso saia egiten zaidalako zuen aurpegia ikusi gabe zuekin mintzatzen egotea, erronka bikoitza! Besterik gabe, egun ona izan eta laster arte!

Ainhoa. 

“Ez dago hesirik, sarrailarik ez giltzarraporik nire gogoaren askatasunari bortxaz ezarri diezaiokezunik.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina