2015/10/08

aurkezpena

Kaixo!
Marina nauzue. Hondarribitarra ,Hendaian bizi eta Irungo txingudi ikaatolan L.Hko tutorea eta hezkidetza arduraduna.
Txingudira iritsi baino lehen gasteizen 13 urtez aritu nintzen lanean eta han hezkidetzaren inguruan lehen formakuntza egin nuen 1992an.Geroztik betaurreko moreak jantziak ditut. Batzutan erdi eroriak bestetan erdi zikinak eta oraingo honetan betaurreko horiek graduatzera nator ikastaro honetara.
Talde birtualetan ez naiz sekulan aritu eta aitortu behar dut beldur pixka bat ematen didala…Nire komunikatzeko tresnak aho hizkuntza eta gorputz expresioak dira eta!Baina aukera polita da gaurkotzeko eta gogotsu nator.
Hezkidetzan nire burua elikatzeko beharra sentitzen dut eta batez ere zuekin ideiak,lusioak,gora beherak zalantzak eta burutazioak konpartitzeko gogoa.
Bukatzeko, ikastaro honek gure hizkuntzan eta hezkidetza inguruan dagoen eta sortzen den materiala ezagutzeko aukera emango digula espero dut.
Ongi izan!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina