2015/10/10

AURKEZPENA#Oihana

Kaixo guztioi!
Oihana Esturo naiz, Bigarren Hezkuntzako irakaslea. Ia-ia urtero tokatzen zait erlijioarekiko alternatiba (DBH-ko maila guztietan) eta etika (4.mailan) ikasgaiak ematea. Horretaz aparte, Filosofia eta Psikologia irakaslea ere naiz. Eta, askotan, Gaztelera eta Literatura irakaslea ere bai.
Uste dut ikasgai horiek, guztiek, aukera ematen didatela hezkidetza lantzeko.
Ordezkoa naizenez, urtero aldatzen dut ikastetxez. Guztietan edo gehienetan ikusi izan dut hobetzeko zerbait hezkidetza ikuspegitik. Baina... iaz erabateko jarrera akritikoa atzeman nuen 16-17 urteko ikasleen artean!!!! Publizitate matxista aztertzen ari ginen, eta beraientzat ez zegoen arazo handirik. Ez zen hainbesterako. Horrek barrena astindu ninduen. Ta aurreko ikasturteetan ikusita... ba...hementxe nago. Espero dut asko ikastea, web orri desberdin ezagutzea, materiala izatea eta abar, arlo profesionalean erabiltzeko, baita arlo pertsonalean ere.

Nire ezaugarri ona talde-lan birtualean aritzeko? Ez daukat! Teknologia berrriekin oso gaizki moldatzen naiz eta , gainera, azken momentuan egiten ditut gauza gehienak. Hala ere, nire iritzien eta eskarmentuen ekarpenak egiteko prest. Eta, zuenak jasotzeko ere!









Kolorea gorria. Indarra, energia, bizia, sua eta leherketaren kolorea.
Animalia nik esango nuke dordoka bat, lurrekoa. Baina, etxean galdetuz gero katua esan didate. Independientea, azkarra, orekatua, etxekoia, sentibera eta bakartiaren ezaugarriengatik. Eta, egia esan, argudioak entzun ondoren, ados nago. Katu bat izango nintzateke.

Abestia: Mikel Laboa "Izarren hautsa"

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina