2015/10/07

MAITANE... NI NEU

Kaixo!! Maitane naiz. Magisteritzako ikasketak egin ditut bai Haur Hezkuntzako zein Lehen Hezkuntzakoak ere. Azken 3 urtetan hezitzaile egon naiz Bidelagun proiektuan Gasteizko eskola ezberdinetan. Baina urteak daramatzat hezkuntza ez formaleko espazio ezberdinetan lanean. 
Hezkuntza bizi dugun gizartearen eraldaketarako tresnatzat jotzen dut eta horregatik betidanik izan dut hezkuntzarekiko interesa bai ikasle moduan eta baita hezitzaile moduan ere. Eta nola ez!! Feminismoa nire bizitzaren eta nire jardunaren oinarri izaten saiatzen naiz baina argi dago bidea oraindik luzea dela eta patriarkatua oraindik gure gorputzetan haragiztatuta dagoela. Horregatik animatu nintzen Hezkidetza eskuhartzen ikastaroa egitera, nire eguneroko praktikak, gure eguneroko praktikak ahalik eta hezkidetzaileagoak izan daitezen. Elkarrekin egingo dugu bidea, elkarrekin ikasiko eta desikasiko dugu eta elkarrekin deseraikiko eta eraikiko dugu. 

Beraz, jantzi ditzagun BETAURREKO MOREAK!!!Eta ekin dizaiogun lanari!!!



Hementxe gustoko dudan Anariren Aingura Hegodunak abestiko zatitxo bat:

                                     "... erortzen bagara ere, amets berriei helduz gorantz
                                           erortzen gara. gorantz jaitsiko gaituen aingura
                                           hegodunari... arrain hilak bagina, hondoratu ordez
                                           urazaleratzen gara."


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina