2015/10/05

Marivi Fernández



Kaixo guztioi, Marivi Fernández naiz,  Irungo Berritzeguneko HH-LH etapetako aholkularia.

Urte asko pasa ditut HH eta LH etapetan klaseak ematen eta  bestelako lanak egin ditut ere: etapa edo zikloko koordinatzailea, zuzendaria...

Orain ere,  ez dut bakarrik lan egiten HH eta LHko ikastetxeetan, baita BH eta Batxilergokoetan era, beraz... saltsa guztietan sartuta nabil beti!
:)

Beti pentsatu dut hezkuntza gauza zoragarria dela... eta jarraitzen dut berdin pentsatzen, horregatik animatu naiz ikastaro honetan parte hartzera, beti zerbait gehiago ikasteak lagunduko digulako gauzak pixkatxo bat hobeto egiten.

Uste dut talde polita elkartu garela eta pena.. gizon guxi daudela, berdintasunerako bide honetan gizonak eta emakumeak elkarrekin joan behar dugulako




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina