2015/10/06

AURKEZPENA


NIRE AURKEZPENA BLANCA

Ni Blanca naiz. Gasteizko Berritzegunean LH-ko aholkularia  eta ingeleseko irakaslea naiz.Orain dela hogei urte ikastetxean nengoenean lehenengo kontaktua izan nuen Hezkidetza proiektuarekin. Hortik aurrera gai honekiko sentsibilizazioa izan nuen.Horrexegatik, UPV-koek atera zutenean ikastaroa, apuntatzea erabaki nuen.
Dakizkidan gauzak eta ikuspuntuak konpartitzea gustatzen zait eta hori da dudan ezaugarri bat; bestea hauxe da : elkartrukatze lana beste personekin ere gustatzen zait.
Nik besteengan ikastaro birtualetan besteen ideiak izatea eskertzen dut.
Kolore bat banintz morea izango nintzateke berdintasunarekin lotzen baitut.
Nire itxaropenak ikastaroarekiko sentsibilizatuta eta lan egitea gai honen inguruak dira.
Batzuek utopia dela pentsatzen dute baina nik proiektuan benetan sinesten dut eta ezinbesteko gauza ikusten dut , gizartea orekatuta eta demokratikoa izateko. Emakumeen esku dago bizi garen munduan aldatzeko eta justicia izateko.Jabekuntzarako eskola lortu behar dugu guztion artean eta emakumeek gauza asko egin ditzateke hori lortzeko.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina