2015/10/16

SARE SOZIALEKIN EROTZEN


Ostirala eta beste erronka bat lortzeko nahian sare sozial ezberdinetan aritzen saiatu naiz. Ez dakit lortu dudan, baina guztietan ekarpenaren bat egiten saiatu naiz.


 Duela urte batzuk Facebook-en aritua, Youtuberen erabiltzailea ere izaten naiz. Lehenengoa, lagunen berriak irakurtzeko eta interesatzen zaizkidan gaiak jarraitzeko eta aldarrikatzeko.
Youtube batez ere musika entzuteko, baita nire lanean  erabiltzeko bideoak eskuratzeko.
Twitter-en ere, orain dela gutxi erregistratu naiz eta Normalkuntzarekin erlazionatu dauden berriak argitaratzen eta jarraitzen ditut.

Baina ikastaro  honetan hasi arte, ez naiz inoiz Pinterest-en edo Instagram-en sartu eta harrituta geratu naiz mundu horiek ezagutu ditudanean. Menperatzeko oraindik "entrenamendua" falta zaidala aitortzen dut.

Sare sozialek hezkuntzarako eskaintzen dituzten aukerak ugariak dira: norberaren intereseko gaiak beste batzuekin komentatzeko, baliabideak partekatzeko, baina Hezkidetzaren kasuan, emakumeon ardurak, problemak, arrakastak, interesak, borrokak... begi-bistan agertzeko, munduan zabaltzeko eta aldarrikatzeko apartekoa iruditzen zaizkit.

Hemendik aurrera, eman didazuen bultzadatxoari esker, erabiltzaile amorratua bihurtzeko asmoa dut. Eutsi Isabel!!!




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina