2015/10/28

NIRE AURKEZPENA

Kaixo talde!!
Azkenean nire aurkezpena blogean jartzea lortuko dut.
Amaia naiz, Basaurikoa. Laudioko Lamuza eskolan musika irakaslea eta Hezkidetza arduraduna. Neska eta mutilen arteko berdintasuna gaiak beti erakarri nau. Agian, nire garaian, ikastolako patioan futbolera jokatzen zuen neska bakarra ni nintzelako; agian, "marichico" behin baino gehiagotan entzun behar izan nuelako,,, edo agian, 9 urteko alaba bat daukadalako, eta nik entzundako eta ikusitako gauza batzuk ez ditudalako nahi berarentzat, edo agian, 5 urteko seme bat daukadalako, eta berdintasunean haztea nahi dudalako.
Hezkidetzaren gaia lantzen hasi ginenean eskolan bideo bat deskubritu nuen, eta oso identifikatua ikusi nuen nire burura.
https://www.youtube.com/watch?v=xH-9nWaqpws

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina