2015/10/17

SARE SOZIALAK ETA INTERKOMUNIKAZIOA


       Egia esan, niretzat sare sozialak ez dira berriak izan.  Nire ikuspuntutik “Sei graduen teoría”rekin guztiz lotuta dago sare sozialen erabilpena. Horrela, persona batek mesu bat bere sarean bidaltzen badu 10.000 pertsonetara heltzeko aukera dago. 

       Nire kasuan, egunero etxeko gazteak ikusten ditut sare sozial desberdinak erabiltzen: munduko beste puntako pertsonekin harremanatzen  eta berriak,  argazkiak, ideiak, ikasgai,… elkartrukatzen.  Eta duela urte batzuetatik hona, esparru pertsonalean bakarrik,  Facebook, Flickr eta Youtube erabiltzen dut. Linkedin eta Twitter erabiltzen hasi nintzen baina arazoak direla medio utzi nuen. Erronka pertsonala argia dut, horietan gehiago murgildu. 

       Interkomunikazioa era eragin trukea dira ikusten dizkiodan sare sozialei erabilera. Sarritan nahi dugun gai guztien inguruan informazio, esperientziak, adituak, …topatu dezakegu.  Baina norberak bere esparruan elkartrukatu beharko zuen berak daukana. Hori da nire ustez, hemen gure sarean lortuko dugun etekina: ideiak, berriak, ekintzak, proeiktuak,… elkartukatu. Eta, baliteke ere lagun berriak egin eta kontaktuan jarraitu.

       Arestian aipatu dudan “Sei graduen teoría”ri jarraituz froga egingo dut jaso berri dudan bideoarekin gure sarean zenbat hedatzen den (Twitteren sartu dut). Ugatz minbizia duten emakumeen inguruko bideoa da eta, zenbat eta hedatuago hainbat eta diru gehiago lortu minbiziaren contra burrukatzeko. Nire lagun sareen artean hedatzen ari gara eta, jadanik, Alemania, Norbegia eta Estatu Batuetara heldu da. 


       Ziberaktibismo hezkidetzailea espero dut lortzea. Eta , horrela, beharbada gazteeen inplikazioa eta parte hartze handiagoa lortuko genuke .  

   

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina