2015/10/18

Sare sozialeen iraultza



Kaixo Marta naiz, batxilergoko Ekonomiaren irakaslea, Sestaon Angela Figueran.

Sestaon bertan jaioa naiz eta gaur egun lan egiten dudan Institutuan ikaslea izan nintzen…bizitzararen kasualitateak!!!.
Betidanik pentsatu izan dut irakaslea izateak hezitzailea izatea esan nahi duela, perspektiba globala edo holistikoa kotuan hartzen….lan egiten den gazteekin ezagutu behar dira
Gaurko ikasleak nire garaiakoak konparatzen badira, aldaketa nabarmen izan dute, ….haien bizitzan oso garratsitsuak dira Sare Sozialak, haientzat harremanetan jartzeko tresna
Sare sozialak  abiadura bizian zabaltzen ari dira. Komunikazioaren iraultza berria batzuentzat, sozializazioa ahalbidetzen duen fenomenoa. Iraultza horrek, ordea, badu kontrakorik ere, eta erabilera ezegokia eman dakiekeela pentsatzen dutenei, pribatutasunaren gaineko eztabaida gaineratzen zaie. Sare sozialak tresna erabilgarriak izan daitezke, baldin eta erabilera egokia ematen bazaie eta, irakasleek edo hezitzaileek sare sozialak ezagutzea beharrezkoa da, ondoren, haur eta gazteak arlo horretan behar bezala hezteko. 

1 iruzkin: