2015/10/17

Sare sozialei buruzko hausnarketa

Aste honetan ikusi-ezagutu ditugun sare sozialak direla eta, niri ia guztiak egin zaizkit berriak, orain arte ez bainaiz sare sozialen jarraitzaile izan, eta ez dakit hemendik aurrera izango ote naizen ere; dena den, google +, twitter edo facebook besteak baino ezagunago egin zaizkit.
Interesgarriena? Erronkak? zer esango dut ba, oraindik ez dut behar adinako jakintzarik interesgarriena zein den edo esateko, baina erronka zein den garbi dut: gure hizkuntzan ere sare sozial hauek eta beste batzuk ere egon daitezen lortzea!!!
Erabileraren kontuari dagokionez eta gure lanaren etekinari dagokionez ere, momentuz ez dut batere garbi hau guztia, gainera ez dut uste horrelako hausnarketa egiteko moduan nagoenik oraindik, gaia batere menperatzen ez dudalako. Ea denborarekin....

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina