2016/04/10

Bukaera eta Hasiera



Bukaera eta hasiera hitzak  etortzen zaizkit burura bloggean idazterakoan.Ikastaroaren amaiera delako batetik, eta prestakuntza jaso ondoren lan egiteko beste garai bat hasten delako  bestetik. Hori bai, datorrena kontzienteago eta formatuago seguru.Ikastaroarekin nere hasierako helburua bete dut : gure zonaldeko hezkidetza mintegiari baliabideak  eta informazioa eskaintzea .Ikasteko era, niretzat guztiz berria izan da  eta, egia aitortuz,  ohiko gela , sarri,  faltan bota izan  dut. Akabo azkenengo lerroan jartzeari, akabo txutxu-mutxuka ibiltzeari eta akabo "pirek" ematen zuten bizipozari...Ondo asmatu duzue irakasleok oraingoan kar, kar, hilabete hauetan  iltzatuta egon bait gara gure dispositiboetara. Hala eta guztiz ere, esan behar dut, hezkidetzaren inguruan lanean ari den komunitate handi, aberats eta inplikatua bat  aurkitu dudala  sarean eta horrekin gelditzen naiz, zuekin partekatu  izan ditudan iritzi, informazio  eta baliabideekin.

Idaztea nire gustoko lana ez denez,  egindako ibilbidea irudiekin laburtu dut:
Eta sare eta konekzioekin bukatu dugun honetan abesti hau bururatu zait zuei eskaintzea: 



"CIRCUITAL"





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina