2016/04/14

LEHEN ETA ORAIN



                                                                 AGURRA

Hezkidetza ikastaroa atzo hasi nintzela ematen du  baina hilabeteak  pasa dira eta oraingo honetan bukatzear dago.
Denetatik egon da: batzuetan oso momento onak eta beste batzuetan  denbora falta izan dut.
Ikastarotik eta parte hartu dugun pertsonengandik gauza asko eta asko ikasi ditut eremu profesionalean  zein  pertsonalean.
Lehen, mundutik betaurreko morerik gabe ibiltzen nintzen, orain ezberdina da, orain bai betaurreko moreak eramaten ditut leku guztietara eta horrek pozten nau.
Bukatzeko, eskerrak eman nahi dizkiet persona batzuei  asko lagundu didatelako ibilbide honetan, besteak beste, ikastaro honen irakasle guztiei zein ikastaro honetan ibili direnei ekarpenak eta ideia onak emateagatik.
Hemendik aurrera mundutik ibiliko naiz behaketa praktikan jartzen eta jendartean betaurreko moreekin.
Eskerrik, eskerrik asko aukera hau emateagatik.

Hasiera-hasieratik nire helburua hezkidetzari buruzko gauza asko ikastea izan da eta hori bete eta lortu dut zuei esker.Mila esker berriro.




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina