2016/10/10

Olatz

Kaixo!!!
Ni Olatz naiz Donostian jaioa baina mundu hontako nomada bat sentitzen naiz!  Lehengo urtean amaitu nituen magisteritzako ikasketak. Hezkuntza eta haurrak maite ditut, beraien indarran sinisten dut eta bestetik, ameslari eta bidaiaria naiz.
 Nolatan ni hemen? Humanidade aldekoa naiz guztiz, rgi eta garbi, gai sozialak asko interesatzen zaizkit eta hezkuntza maite dudan moduan, hezkidetzaren ezinbesteko presentziaz jabetzen naiz, Magisteritzako lehen urtean honen inguruko lan bat egin genuen eta taldean guztiz murgildu ginen gaian, gure barnean zerbait sorraraziz eta mugituz.
Beraz, gauza berriak ikasteko energiaz beteta sentitzen naiz, baita ahal dudan gehiena emateko eta jasotzeko asmoz!
Ezagutzen nautenek alaia naizela diote, baita ikuspegi zabalekoa naizela, hala ere, badut zer ikasi, nire buruari denbora gehiago ematetik hasiz.
Bada asko interesatu eta barnean guztiz mugitzen dizkidan beste esparru bat, GKEena. Nire magisteritzako praktikaldia beste herrialde eta hezkuntza sistema batean egin nituen eta ordutik aurrera honen inguruan mugitzen den filosofia (deshazkundea, giza eskubideak, garapenerako milurteko helburuak…) eta ekintza sozialak maite ditut.
Zuekin gauzak elkarbanatzeko gogoz sentitzen naiz, beraz, joango gara pixkanaka gehiago ezagutzen!!!
 Plazer bat bide hontan zuekin gurutzatzea, zuekin bidea jarraitzeko gogoz!!
Olatz

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina