2016/10/08

Maite naiz



Kaixo guztioi!
Maite naiz, odontologian lizentziatua eta lehen hezkuntzan graduatua. Azken urtetan lanbide heziketako irakasle gisa aritu naiz eta konturatu naiz hezkidetzaren arloan asko dagoela oraindik egiteke. Irakasle bezala arlo horretan esku hartzeko estrategia desberdinak nahiz erronka honen harira egindako proiektu eta aurrera pausuak ezagutu nahi nituzke.
Ezaugarri pertsonalei dagokienez, ezagutzen nautenek pertsona enpatikoa, adeitsua eta argia naizela diote. Hobetu beharreko aspektuei dagokienez ugari dira, besteak beste, zalantzatia, ez puntuala eta lotsatia naizela esango nuke.
Nire zaletasunen artean irakurketa (nahiz eta azken aldian  lanarekin erlazionatutako dokumentazioa irakurtzeko astirik baino ez daukadan), zinea, familia eta lagun artean egotea… aurkitzen dira, baina gustukoen dudana nire zortzi hilabeteko alabaren konpainiaz gozatzea da.
Ikastaroa hasteko irrikaz nago, hezkidetzaren inguruko gauza berriak ikasi, ikusi eta gaia gertuagotik ezagutu ahal izateko.
Bukatzeko azpimarratuko nuke, talde berri batean nagoenean pertsona alai eta umoretsuekin egotea eskertzen dudala, ezkortasunak eta buru gogorkeriak deseroso sentiarazten nauelarik.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina