2016/10/05

NIRE AURKEZPENA (OLATZ ARREGI)

Nire izena Olatz da, 2 eta 5 urteko bi umeren ama naiz. Azken 10 urteetan bigarren hezkuntzako irakasle gisa ere banabil han eta hemen.
Bigarren haurtxoaren zai ginela, ginekologoarenetik bueltan, nire amaren dei bat jaso nuen, haurtxoa ondo zegoen... jakin nahi zuen, baita neska ala mutila zen ere, neska zela esan zion, Beraren erantzuna hau izan zen:

-Gizonen mundu honetan aurrera egiteko borroka egiten erakutsi beharko dion.

Zer pentsatua eman zidan erantzun hark eta hemen jarraitzen dut pentsatzen, hausnartzen, ikasten…

Geldik egoten ez dakien hoietakoa naizela diote nire ingurukoek, egia ote… pazientzia ere falta omen zait batzutan, edo askotan…
Ikasteko gogo izugarria omen dut, umetako kuriositatea ez ei dut galdu… hala ote…

Zuekin bidai hau egiteko irrikitan


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina