2016/10/22

Sare Sozialak

SARE SOZIALAK.

Sare sozialei buruzko hausnaketa  egitea proposatzen diguzue. Ni ez naiz batere  trebea sare sozialetan, eta gainera ez ditut oso gustoko. Etxean ikusten ditut erabiltzen, eta batzutan ni baino lehenago jakiten dituzte hainbat berri. Horrek ematen dit nolabiteko inbidia, eta momentu horietan …nik ere Facebook kontua egitea  burutik pasatzen zait.

Baina berehala atzera egiten dut. Egia esan, informazioa lortzeko edo informazioa iristeko bide azkarrak dira, eta erabilpen ona eman ezkero, zoragarriak izango direlakoan nago..
Ordenagailuan trebetasun piskat lortzea asko kostatu zitzaidan, eta horregatik  teknologiekiko beldur edo interesa eza izaten dut.

Mobilakin hasi ginenean, gure etapako irakasleen artean , watsapa izaten azkenekotakoa  izan nintzen.  Azkenean, erosi beharra izan nuen, inkomunikazio sentsazioa izan nuelako. Baina watsap talde bat edo sortu nahi badut….alabari , laguntza eskatzen diot edo berari ematen diot nire mobila zuzenean.

Sare sozialetan ibili ahal izateko , bai mobila , ordenagailua, tablet,,,tresna guzti horiek erabili behar dituzu, eta trebea izan. Nik tresna guzti horiekiko emozio negatiboak bizi izan ditut, (beldurra, baldarra, torpea..) eta horregatik ez dut ez facebook konturik, ez twiterrik….

Erabiltzen dituztenekin hitzegiten dut, eta informazioa bilatzeko, edo eta lagunen berri izateko ere oso  interesgarriak direla komentatzen didate, baina ere berean a rriskutsuak direla ere esaten dute, norberak informazio asko ematen duelako bere egoerataz.

Beraz, gauza guztiak bezala, zer erabilpen mota ematen diozun…oso onak izango dira edo ez hain onak.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina