2017/03/27

Tratu onak harremanetarako ardatz

1.-Hausnarketa





2.-Akrostikoa:


                                                         zainTza
                                                        elkaRbizitza
                                                   Ardurak
                                                          auToezagutza
                                                   maitasUna


                                                  Ongizatea
                                                  Neurozientzia
                                                           hArremanak
                                                     pareKidetasuna



3.-Iazko ikastarokideen artetik, Begoña I. E. aukeratu dut, erabili dituen esaldi grafikoak, komikiak eta argazkiak oso-oso garbiak eta zuzenak direlako, lan grafiko bikaina egin duela iruditzen zait.


 


4.-Ikasleekin lantzeko baliabideak:

-Nafarroako Gazte Kontseiluak kaleratutako “Maitasun zintzoen gida.”

-Goldenfive programa. Egitasmo horrek bost eremu jorratzen ditu:

1.-Ikastaldearen kudeaketa
2.-Harremanak eraikitzen
3.-Giro soziala.
4.-Ikaste prozesu doitua
5.-Familia-eskola harremanak


-Marcos Castro irakaslearen hitzaldiak, maitasun erromantikoaren ereduak deseraikitzeko.

-BeldurBarik: Jóvenes, igualdad y amor romántico, Radio Bilbao (La Ser).





5.-Hezkuntzan lantzeko erronkak:

-Eskola komunitate osoa sentsibilizatu Tratu Onen inguruan, eta gaiaren inguruan lankidetza sustatu.
-Autoezagutza lantzeko dinamikak sustatu, norbanakoaren alderdi on guztiak identifikatuz.
-Maitasun erromantikoaren ideologia deseraiki, eta maitasun osasuntsuaren aldeko lanketa egin.
-Hitz goxoak erabiltzen eta tonu egokian hitz egiten erakutsi.
-Erantzunkidetasuna landu txiki-txikitatik.
-Zaintzaren kutsu negatiboa deseraiki, eta balio positibo moduan landu.
-Indarkeriari aurre egiteko mekanismoak diseinatu, eta behar izanez gero, martxan jarri.








iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina