2017/10/14

Sare sozialen erabilera

Sare sozialaren erabileraren inguruan makina aldiz entzun ahal izan ditugu aldeko eta kontrako argudioak. Nik neuk nahiko mesfidati begiratu izan diot sare sozialei, ez naiz asko erabiltzen dituen horietakoa eta momentu honetan “modan” ez nagoela esango nuke.

Orain arte, facebook erabiltzera mugatu izan naiz informazioa jaso nahi nuenean eta ikastaro honi esker, orain dela urte batzuk egin nuen Twitterra berreskuratzea lortu dut. Ez dakit bere erabilera zenbaterainokoa izango den, baina ikastaro honi esker hautsa kentzea espero dut.

Potentzial handia duen tresna da, baina askotan bere erabilerari ez diogula erreparatzen iruditzen zait: Zertarako erabiltzen ditugu? Zein da gure asmoa? Zer lortu nahi dugu? ...

Hezkuntza munduan, indarra hartzen ari den tresna da eta nerabeen ikaskuntza prozesuan lagundu dezakeen tresna izan daiteke. Baina horretarako ezinbestekoa da bere erabileraren nondik-norakoak eta alde onak zeintzuk izan daitezkeen argi ustea. Beraien formakuntzarako oso erabilgarria izan baitaiteke. Ez soilik kanpoko informazioa jasotzeko, baizik eta jendearekin komunikatzeko, talde lanak egiteko edota gustoko duen zerbaiten inguruan gehiago jakiteko. Dagoeneko, gazteen artean arrakasta handia dute, interneten erabilera erabat ezinbestekoa bihurtu baita beraien artean. Hori dela eta, erabilera segurua izatera bultzatu behar ditugu. 


Ikastaro honi esker, sare sozialenganako neukan ezkortasuna aldatzen lagunduko didala uste dut, denbora honetan gutxi saltzeatu badut ere eragin pixkat izan duela esan behar baitut. Positiboa noski!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina