2017/11/29

Legediari buruz hausnartzen.




Baliabide berri batekin animatu naiz eta Pow Toon erabiltzea erabaki dut. Nire lehen aldia da hortaz kontuan hartzea espero dut ;).

https://www.powtoon.com/m/bdjf7WlwwSJ/1/m

Edozein modutara ere bertan burutu dut nire gogoeta (legeen presentzia eta errealitatearen irakurketa). Bertan ere aipatu dut nire ustez deigarri eta esanguratsua den legea:

Genero Indarkeriaren Aurkako Babes Osorako Neurrien Legeak. 

Lege hau agertu arte genero indarkeria inguru pribatuan geratzen zen, orain aldiz arazo publikoa da. Guztiona.



https://hezkeh0506.blogspot.com.es/2016/11/legeak-eta-indarrean-dauden-arauak.html

Post hau aukeratu dut, eginiko lanketa legediaren inguruan oso egokia delako: ikuspuntua aberatza izateaz gain, errealitatearen irakurketa bikaina egiten du legeen funtzionamenduari dagokionez, hots, legeak motel motel aldatzen eta eboluzionatzen dutela, baina azken urteetan sumatzen dela aldaketa noiz bait. Erabiltzen dituen erreferentziak eta ekarpenak interesgarriak dira.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina