2018/10/10

Aurkezpena

Kaixo!

Ni Leire naiz, 24 urteko tolosarra. Euska Filologia ikasi nuen Gasteizen, eta egun Bigarren Hezkuntzako irakaslea naiz. Betidanik ibili izan naiz berdintasunaren alde lanean, talde feminista ezberdinetan. Kalean erabiltzeko hainbat tresna lortu ditut  urtez urte, baina hezkuntzaren alorra zulo beltz gisa ikusten dut. Pasa den urtean, Master Amaierako Lanean transexualitatearen gaia hezkuntzan landu nuen eta gauzak uste baino are okerrago daudela ikusi nuen. Beraz, pixkanaka hezkuntzara hurbiltzen hasi nintzen. Horrela, ikastaro honekin hezkuntzara are gehiago hurbiltzea gustatuko litzaidake, irakasleok hazi ederrak landatu ditzakegula uste baitut, hau da, hezkuntzak -gizarte osoarekin batera, noski- oinarri sendoa jar dezakeela uste dut.
Esango nuke talde-lanean aritzeko pertsona aproposa naizela eta beti ikasteko gogotsu nagoela. Nire helburua edo asmoa gure jakintzak elkarbanatzea eta elkarrekin ikastea da.
Kolore bat? Gorriarekin identifikatzen naiz, kolore intentsoa baina, aldi berean, goxoa iruditzen baitzait. 
Animalia bat? Ez dakit, ez dut inoiz horri buruz pentsatu...
Abesti bat aukeratzen zaila da, baina Mikel Laboaren "Gure hitzak" asko maite dudan abestia da. Esanahi handiko abestia dela esango nuke, zer pentsatua ematen duen horietakoa. uzten dizuet, entzun eta gozatu!
Feminismoan sakontzen jarraitu nahiko nuke, ziur naiz guztion ekarpenekin hausnarketa politak egingo ditugula! 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina