2018/10/05

NIRE AURKEZPENA


Kaixo guztioi:

Ez da erraza eskatzen den lana, bizitzatik korrika bizian goazelako hausnarketak egiteko denborarik gabe.

Yolanda Arto naiz, Barakaldotarra jaiotzez, baina arabartarra azken 23 urteetan. Ez naiz zuek bezain gazte, irakaskuntza publikoan 33 urte daramatzadalako. Oraindik ilusioz beterik eta beti ikasteko gogoarekin. Lehen Hezkuntzako irakaslea naiz, Heziketa Fiskoan espezialitatuta, eta eskola barrutik oso ondo ezagutzen dut, mila betebehar ezberdin burutu ditudalako. 10 urte ikasketa buruaren lana egiten ibili naiz eta eskolan gauzak eraldatzeko beti prest.

2013-2014 ikasturtean nire eskolak Hezkidetza plana egiteko deialdian parte hartu zuen eta onartua izan zen. Nire Berritzeguneak antolatutako Hezkidetza mintegira hasi nintzen joaten eta hor Bea Ugarte ezagutu nuen. Oso gauza interesgarriak ikasi nituen eta honela nire begirada morea zabaltzen hasi zen. Eskola ezinbesteko esparrua da gauzak eraldatzen hasteko, ikasle zein familiekin aurrerapausoak eman daitezkeelako. Aurreko ikasturtean Gasteizko Berritzegunean sartu nintzen eta nola ez!! Bea Ugarterekin lankide. Guk bi Hezkidetza mintegia eramaten ditugu aurrera, bata Laudion eta bestea Gasteizen. Beak komentatu zidan ikastaroarena eta animatu naiz parte hartzera. On-line aukera oso ona da niretzat. Gailu digitalak gustatzen zaizkit, baina sare sozialak ez hainbeste.

Kolore bakarra ez nuke aukeratuko, ORTZADARRA baizik. Kolore guztiak politak dira eta egokiak une ezberdinetarako. Halere, bat aukeratzekotan zeruaren urdinarekin geratuko nintzateke, poza eta lasaitasuna transmititzen nauelako.

Animalia izatekotan, txoria izango nintzateke. Bidaiatzea izugarri gustatzen zait eta goitik dena ikusteko aukera izatea ondo legoke.


Abesti asko gustuko ditu. Hezkidetzarekin lotutako horietako bat izan daiteke hau: “La puerta violeta” Rozalen (emakumeen indarkerariaren kontrako ereserkia) Aber gustatzen zaizuen.



Ikastaroarekiko itxaropen handiak ditut. Ezagutza berriak lortzeaz gain, partaideekiko hartu-emana oso ondo baloratzen dut.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina