2018/10/04

Aurkezpena

Nolakoa naizen?


Kaixo
Marta naiz eta ordu dexente pasatu dut orri hau aztertzen baina uste dut lortuko dudala
Eskola txiki batean la egiten dut, urte batzuk dauzka baaina ni oso gazte sentitzen naiz.  Us te duda zahartasuna es duda la ondo eramango

Ez daukat gehien gustatzen zaidan kolorerik,  beltza izango zen janzteko  baina ez nuke inoiz etxeko hormak beltzez margoztuko,
Musika eta literaturarekin gauza bera gertaztzen zait,  momentuaren arabera




Batzuetan arkakuso txiki bat izango  nintzen,  beste batzuetan hartza ..lotan dagoenean,  edo arranoa ...

Nire burua,  nire izakera,  nire  gorputza,....mugimenduan dago beti4.

Ikastaroa egin ondoren ziur  zerbait mugituko dela barruan eta eraldatuko nauela pittin bat

LASTER ARTE

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina