2018/10/05

Nire aurkezpena


Kaixo, JuanMa nauzue eta Basaurikoa naiz.

Lehen Hezkuntzako irakaslea naiz eta aurten zuzendari berria eskolan. 52 urte ditut eta nire asmoa hasiera batean bazen ikastea, sakontzea eta hemen ikasitakoa lankideekin konpartitzea eta ahal den neurrian eskolan erabiltzea.

Azkenengo urteotan eskolako IKT arduraren beharra egin dut eta egia esan, gustuko ditut teknologia berriak. Horretaz aparte, besteengandik hartzen/ikasten dudan moduan, nik egindakoa konpartitzen dut era berean. Ez nago sare sozialetan ia ia, baina interesa edukitzean hara noa.

Nire gogoko kolorea… ez dakit, ez nago seguru, baina nik esango nuke urdina eta berdea.


Musika, artea, bidaiatzea gustukoa ditut eta momentu honetan faltan daukadana, denbora da.

Familia, lagunak, lana, ingurua … bizitzaren gatza.


Abesti bat… milaka: The Corrs - "What Can I Do"


1 iruzkin:

  1. Aupa JuanMa!

    Antzeko egoeran gaude, hortaz! Biok zuzendari berriak eta Bizkaian lanean.

    Ikastaroarekiko dituzun asmoak partekatzen ditut.

    ErantzunEzabatu