2019/02/13

IZAERA-KOLORE GUZTIAK DAUDE ORTZADARREAN




Orain dela 2 ikasturteakp Amaia Chuecaren sarrera aipatu dute  behin baino gehiagotan eta kuriositatea piztu zait, behin ikusita bere txoria txori abestiaren interpretazioa ulertzen dut zergatia. Eta nire miresmena adierazten diot Amaiari,
Heziberri 2020an 2 parrafo hautatu ditut:
zehar konpetentzien artean:
e) Izaten ikasteko konpetentzia. Bizitzan zehar agertzen diren sentimendu, pentsamendu eta ekintza pertsonalez gogoeta egitea eta haiek sendotzea edo egokitzea, haien gaineko balorazioaren arabera, bere burua etengabe hobetuz pertsona osorik errealizatzeko.(11.orrialdea)

Norberak den modukoa onartzea lehenego pausua da besteek onartzeko. Ikasi behar dugu eta irakatsi behar diegu ikasleei onartzen haien buruak.

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako lehenengo mailako Balio Etikoen Ebaluazio irizpideen 1a. Puntuan “Orientazio afektibo-sexual guztiak onartzea eta errespetatzea, pertsonek aukeratzen duten orientazioa gauzatzeko eskubidea defendatzea eguneroko bizitzan (eskolan, etxean, lanean, kultura-jardueretan, etab.), hura gutxiesten eta baztertzen duten jarrerak arbuiatzea, eta haien aurka gauzatzen den indarkeriarekiko aurkako jarrera aktiboa izatea. “ (241 orr)
Eta irakatsi behar diegu errespetatzen besten izaera gurearen oso desberdina izan edo ez!. Uste dut hau ez dugula baloratzen ikasleen artean, eta funtsezkoa da.

Gogoratzen dut nire alabak 11 urte zuenean neska zakildun bat zegoela bere ikastetxean kontatu zidanean, naturaltasun osoz.
Aldiz, aurten 15 urteko mutil batekin lanean ibili  behar izan naiz nire ikastetxean  transgeneroak errespetatzen ez dakielako. Berarekin hurrengo bideoa landu nuen

Eta hau izan zen ekoiztu genuenaren emaitza bere gelan azaldu zuena

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina