2019/02/03

Umeei emandako tratua eta beraiengan jarritako itxaropenak aztertzen

Azterketatxo hau egiteko neure buruari ezezik, lankide biri ere jarraian datozen taulatxoak betetzeko eskatu nien.

Hasteko, irakaskutzan eskarmentu sako izan ez arren, izugarrizko andereño ona den taldekidearen erantzunak taula honetan jasp egin dut:



Jarraian, lankidea ere baden, tarteko esperientzia duen maisu baten erantzunak jasotzen dituen taula dugu:



Eta bukatzeko, nik neuk bete dudana. Eskarmentua biei irabazten badiet ere, ... horretan baino ez:



Egiazta daitekeenez, belaunaldi berriek kontzientza hartua dute gaiarekiko, euren erantzun guztiak baiezkoak izan dira eta. gainera ondo argudiatuta.

Nik uste dut, denok saiatu egiten garela pertsonei tratu bera ematen bereizkeririk egin gabe. Ez daukat horren argi, ordea, lortzen dugun ala ez.

Ez dut pentsatu nahi, urtak pasa ahala gure ezkortasuna handitu egiten dela. Espero dut, erantzunetan egon diren aldeak belaunaldi berrien formazio-maila askoz ere hobea delako izatea. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina