2019/10/03

AURKEZPENA

Aupa,
hara noa!!!
Jasone nauzue,neure burua definitu....buff....definizioa bakarrarekin ezinezkoa....hainbeste gauza denak batera nahastuta non pupurri itzela agertuz doa ezagutu heinean...
Makek bere momentuan blogean egindakoa oso gustokoa izan dut, baina ondino ez naiz gai horrelakoetara heltzeko eta denbora beharko nuke oin ikasteko (inoiz ez duguna ezta?); beraz bereak diren definizio batzuk nireganatuko ditut (Feminista, Euskalduna, Laguna, Hurbila, Hiztuna...) beste batzuk laga (Ausarta, Berritzailea, Entzulea, Kuriosa, Klasikoa batzuetan...) baten bat gehitu (Hezitzailea, Ama, Borrokalaria, Burugogorra, Tematia,...) eta idazten jarraituko dut (ze apur bat Astuna be banaiz jajaja).



Pedagogia ikasi nuen bere momentuan eta hezkuntza munduan ibili naiz betidanik aisialdian hasita gazte garaietan, hezkuntza formalera pasatuz, eta ya 1999tik Bigarren Hezkuntza eta zikloetako irakasle zein Orientatzaile modun; Berritzeguneko mundua probatuta bidean, momentu honetan hortxe nabil HPB aholkulari moduan.
2012-2013 kurtsoan EHUko Berdintasun masterra egin nuen eta Hezkidetzan Esku Hartzen ikastaroa atera zenean tentatuta ibili nintzen baina azkenean... bapez.....
Orain aukera hau sortu da atean joka eta aprobetxatu nahi dut nola ez...
Lan haundia seguraski, baina opari haundiagoa seguru.

Hezkidetzako gaiak betidanik ikutu nau, eta feminismoan murgildu nintzenetik gauza askori izena jarri diot, izkutuan neuzkan beste asko ikusi ditut,...eta ingurukoak lagunduta desikasten eta berikasten nabil egunero bizitza "feministagoa" bihurtzeko saiakeran edo nahieran gutxienez.

Momentu hauetan bizi garen egoera hain gogorra eta jasaezina iruditzen zait non aldaketak bilatu behar ditugula argi dekot, eta hemendik bide bat badoala uste dut, besteak beste noski; fronte guztiak zabaldu behar direnez....(" a grandes males grandes remedios" esaten dena)..., ta ni horretarako banator hona gogotsu benetan.

Beldur apur batekin teknologiarekin, ze sare sozialak eta gustokoak baditut ere, ez nago oso jantzita gai honetan. Baina beno, zuon laguntzarekin aurre egingo diogu.

Zer gehiago????

Kolorea: morea zalantza barik aunke beste aldetik Ortzadar osoa beti inguruan... hobeto.
Animalia: printzipioz ez naiz oso animal zalea, baian hemen aukeratzeko...Dortoka esango dut (bizitza pertsonaleko arrazoi desberdinetatik).
Pertsonaia: sorgina (atzo, gaurko eta etorkizunekoak).
Abestia: asko eta asko, "palo" guztietakoak gainera (beste behin ere..."aniztasunak aberasten gaitu"ela sinisten dudalako).
Baina bukatzeko justu pasa den egunean gogorarazi zidaten bat jarriko dut pozitiboki bukatzeko sarrera hau eta ondo hasteko ikastaroa.

(Txarango taldea: "Agafant l'horitzó" https://youtu.be/e2pEx7PAb30 )








iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina