2019/10/02

Aurkezpena: Itziar

Kaixo denoi,

Ni Itziar Salaberri naiz, Txurdinaga Berritzeguneko aholkularia. Hezkidetza mintegian 6 urte daramatzat eta banuen gogoa formazio bikain hau izateko.
Beti Bigarren Hezkuntzan egin dut lan, bai irakasle moduan, bai aholkulari moduan.

Hezkidetza mintegian ari naiz duela 6 urte, eta askotan bakarrik sentitu naiz gai hau lantzen, horregatik zuekin foro bat osatzeak pozten nau hainbeste. Orain Hezkidetza lantzea ez da izango nire harrikada, harrikada pertsonala, baizik eta talde batekoa, edo agian, gure bizitza hobetzeko beharra.

Beste alde batetik, nire keskak ditut. Uste dut ikastaro honen exijentzia maila altua dela eta nik denbora faltan nabil nire bizitzan garai honetan, baina ahalik eta hoberen egiten saiatuko naiz.




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina