2019/10/17

HEZKIDETZAren ERAGINA


Kaixo!!

Hona nire asteko ekarpena.

Esan beharra dut, Hezkidetzaren inguruko galdetegia Gaztelekuko gazteei (15-16 urte) eta lankideari egin diedala. Galdetegia zabala izan da, solasaldi baten antzekoa eta ideia ugari atera dira. Dena, galdera ireki batetik hasi da “aizue, Hezkidetza hitza noizbait entzun duzue? Zer dela esango zenuteke”

Gazteek jakin badakite feminismoarekin lotura duen zerbait dela, entzuten duten musika ez dela horren adibide egokia (kasuak kasu) eta batzuei nahiko bideratuta ikusi diedan antzera, beste batzuek ez zekiten zer zen ere. Orokorrean, airean dagoen urruneko ideia bezela ondorioztatuko nuke hezkidetza gazteen artean.

Lankidea aldiz, erabat bideratua ikusi dut azalpen eta dibideetan. Egia esan une dibertigarria pasa dugu elkarrekin!!

Hau guztiagatik, nire leloa hau izango litzateke, entzundakoenagtik eta bizitzen dudan errealitatetik abiatuta sortua dena, estereotipoak, lantokian, lagun artean, sare sozialetan, etab. EGUNERO nirekin ditudalako:



             ESTEREOTIPOEI






Kuxkuxeatu eta gero, Rosanak dioen entzera oso zaila da aurreko edizioetatik ekarpen bat aukeratzea baina, nik hauxe partekatu nahi nuke zuekin. Zergatik? Bere leloa beharrezkoa iruditzen zaitelako besteak beste:



Amaitzeko, nire bost arrazoi emango dizkizuet inguru hurbilean hezkidetza lantzeko.

Lehenik, berdintasunean hezteko.
Jarraituz, aske bizitzeko.
Ondoren, nork bere burua den bezela maite eta onartzeko.
Esatrik ez dago, norbera eta batez ere emakumea ahalduntzeko
Amaitzeko, gizartean beharrezkoa dugulako.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina