2019/10/03

Mónica Calvo aurkezpena 2019-2020





Resultado de imagen de dibujos de cuadernos     Kaixo guztioi.

Mónica naiz, Mónica Calvo 46 urteko Santurtzirra. Haur eta Lehen hezkuntzako irakaslea (Bigarren urtea Barakaldoko Berritzegunean lanean), Psikomotrizista eta Haur eta Gazte literaturan masterra dut. Bi mutil zoragarrien ama naiz ere, haiekin nire begirada zabaldu eta aberastu egin da.

Zergaitik hemen, ba ezetz esaten ez dakidalako, gonbidea luzatu zidaten eta hementxe nago. Kuriositatea dut, bihurria naiz eta “ikasle” sentitzen naiz. Ziur nago gustora arituko garela eta pila ikasiko dudala, prest nago!!!!!!

Guztiok Hezkidetzarekiko ardura dugula pentsatzen dut. Dena den, sarritan okertzen gara ezjakintasunean mugitzen garelako (ni barne). Bidea jorratzeko hausnarketa ta aldaketak eragin behar ditugu, bestela aurrerapenak ezin dira gauzatzen. 
Ikastarotik ikuspegi aberastea espero dut.


Ondo ezagutzen nauten lagunek kementsua eta entzule ona naizela esaten didate. Besteengandik umorea eta kritika eraikitzailea eskertzen dut.

Kolore gehienak atsegin ditut. Garai batean larrosaren kontra nengoen baina oker nenbilela konturatu nintzen. 
Bat aukeratzekotan berdea nahiago. Natura eta honek suposatzen duen guztia gogora ekartzen didalako.
Resultado de imagen de color verde

Resultado de imagen de pajaro
Animalia ez dut izan nahi, kokilduta ditugu. Bat izatekotan, Galapago irletan bakean bizi diren  txori espezie ezezagunen bat.

Musika asko atsegin dut, hizkuntza, erritmo eta estilo anitzetakoa. Kantatzen amaitzeko, doinu alaia aukeratuko nuke, guztiok dantzan jartzen gaituena. Zer moduz Donna Summer pixkat? Sakatu dantza egin nahi baduzu



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina