2019/11/13

OSPAKIZUNAK GURE ARTEAN



Hauxe nire irudia...




Asteko gaian bakarka zein taldean landutakoen ondorioz
KONTURATU NAIZ tradizio askoren jatorriaren berririk ez nuela
USTE DUT garrantzitsua dela gauzak ospatzen ditugun heinean ohitura horien jatorria, historioa, etab. Ikertzea ala gehiago jakitea. Eta ospatzen ez badira ere, gizartean dauden ohituren berri izatea garrantzitsua da ere.
GEHIAGO IKERTUKO DUT hemendik Aurrera ospatzen ditudan egunen jatorria. Askotan txikitatik egiten direnak dira eta horien inguruan ezer gutxi dakidala ohartu naiz.
Hau guztia eremu hezitzaileetan lantzeko erronken artean, nire ustetan, tradizio diren ohitura askotan emakumeen figura aldarrikatzea. Emakumeak ere garrantzitsuak izan dira Euska Herriko historioan.
Bastalde, egungo ospakizun kapitalisten aurrean (nire iritziz kapitalistak kontsumo zuzenera bideratuak daudelako egun) lanketa egitea, ala nola, san valentin eguna. Oso aproposa MAITASUN ERROMANTIKOA lantzeko, harremanak, etab.
Amaitzeko, aurreko edizioetako post hau partekatu nahiko nuke
Alde batetik interesgarriak egin zaizkidalako jarri dituen baliabideak eta bestetik gustura irakurri dudalako.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina