2020/01/19

Baliabide hezkidetzaileak eta irakasleek ildo berdinetik

Baliabide hezkidetzaileak eta irakasleek ildo berdinetik



Sistematikoki curriculuma eta baliabide didaktiko hezitzaileak erabiliz gero aurrepauso handia izango litzateke eskola eremuan, alde  batetik estereotipo sexistak gure ikasleengan gutxitzeko eta beste alde batetik eremu pribatua  balorean ipintzeko eta protagonismo apurra emateko.  

Hala ere, curriculum eta baliabide hezkidetzaileen erabilera eraginkorra izateko, irakasleen rola oso inportantea da eta irakasleek ideia berdina transmititu beharko lukete koherentziaz jokatzeko,.  hizkuntza ez sexiata erabiliz, atentzio berdina emanez neskei eta mutilei, aurreiritzi gabe, espektatiba berdinak edukiz, e.a.
Inbertsio legea  egitea nire ustez estrategia eraginkorra eta oso ikusgarria da hezkidetzan oinarritutako begirada sustatzeko.



Alikanteko instituto bateko ikasleak egindako reggetoia antisexista:


 Aurreko edizioetako ikastarokideen 2 post baino ez dut aurkitu, eta hauetatik Ixarena “Nork erran du ezer” izeneko posta asko gusttua zait.

Ixarrek dioen modura  gazteen erreferentzi gunea sarea denez material hezkidetzailea saretzeko aldarrikapena egiten du. Berarekin guztiz ados nago eta, are gehiago kontutan izanda eremu txikiko hizkuntza dugula eta gure hizkuntza munduko mapan ipintzea ere garrantzitsua dela.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina