2020/03/02

GATAZKAK HAUSNARTZEN



KONTURATU NAIZ…

gatazkak bizi behar ditugula, hau da ez sahiestu ez eta ez ikusiarena egin. Gatazkak oso positiboak izan daitezke horiek kudeatzen jakin ez gero.

NEURE BURUARI GALDETU DIOT…

zein joera handia dagoen gatazken aurrean barkamena eskatu beharra adieraztea, batez ere haurrei. Ezdut esaten ondo ez dagoenik baina, gatazka baten aurrean gauza asko landu daitezke, emozioak, komunikazioa, harremanak, etab. Askotan barkamena eskatuz dirudi gatazka desagertzen dela.

IKERTU DUT…
hausnarketa pertsonal gisa, neure burua gatazken aurrean nola ikusten dudan hausnartu dut. Egia da gatazkak ez ditudala gustora bizitzen eta horiek kudeatzeko lan asko dudala aurretik. Bestalde, nerabeekin lan egiten dut eta haiekin nagoenean ahalegin handiak egiten ditut gatazken aurrean komunikazio eraginkorra, erespetuzkoa eta ikuspuntu ezberdinak egon badaudela eta horiek errespetatzen jakin behar dugula adierazten

Aurreko edizioetako post hau parTekatuko dut:


Egiten duen hausnarketa interesgarria da eta partekatzen dituen artikulu zein gidak baliagarriak.

Zein da zure ustez egungo egoera eremu hezitzaileetan/jendartean? Zein erronka nagusiak?
Orokorrean uste dut gatazka baten aurrean dugun jarrera zaintzea eta hausnartzea da erronka nagusia, kontzientzia izatearekin batera. Bestalde, Curriculumean gaitasun ezberdinei garrantzia ematea gatazkak kudeatzeko, profesionalen eta familiako kideei formakuntzak eskaintzea.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina