2. Helburu estrategikoa
Eskola mistoan eraldaketa‐prozesuak bultzatzea hezkidetzazko eskola baterantz joateko.
| |||
2.1. Helburu zehatza: Ikastetxeek beren kulturan, politiketan eta jardunbideetan genero‐ikuspegia txerta dezaten bultzatzea.
| |||
Estrategia:
2.1.a. Curriculuma genero‐ikuspegitik
garatzea, Emakumeen eta Gizonen
Berdintasunerako 4/2005 Legearen
29. artikuluan xedatutako hezkidetzahelburuak
txertatuz.
|
Ekintza:
2.1.a.7. Data esanguratsu batzuetan (martxoaren 8an, azaroaren 25ean, maiatzaren 17an, ekainaren
28an…), hezkidetza sistematikoki lantzeko curriculum‐proposamenak osatu eta luzatu ikastetxeei.
|
Onurak:
Komuneko lana gauzatu eta eskualdeko ikastetxe guztiei sites eta blogaren bitartez heldu.
Errekurtsoen bilaketa taldean egin eta konpartitu.
Proposamenak eta ideiak komunean jarri.
Eskualdean gertatzen dena guztieti komunikatu eta jakinarazi.
|
Lorpen adierazleak: Eskualdeko ikastetxe guztietan martxoaren 8tik aparte beste egun berezien gaia jakinarazi eta aldarrikatu egin da.
Ekintzen proposamena mintegian gauzatu da.
Ospakizunetarako errekurtsoak mintegi kideen artean bilatu eta erabakitzen dira.
Ikastetxeetan egin diren ekintzak ezagutu (bideo, argazki, twitter)
eta ebaluatu dira.
|
2.2. Helburu zehatza: Tutoretza‐ eta orientazio‐planetan genero‐ikuspegia txertatzea.
| |||
Estrategia:
2.2.a. Ikasturte hasierako
ebazpenetan, tutoretza‐ eta
orientazio‐planetan berdintasuna eta genero‐indarkeriaren prebentzioa
lantzeko jarraibideak ematea.
|
Ekintza:
2.2.a.2. Hezkuntzari buruzko programa, proiektu, material eta abarren aurkezpenak egin.
|
Onurak:
Ikastetxearen lidergoa pedagogikoa dutenek hezkidetzaren inguruko programa eta proiektu ezagutu.
Norberaren ikastetxearen ibilbidea ezagutu (bizikidetza eta hezkidetza).
Norbere ikastetxearen errealitatearen azterketa egin .
Informazioa partekatu eta transmititu.
|
Lorpen adierazleak:
Hezkidetzaren inguruko plana eta programak ezagutu dira.
Lan egiteko materialak ezagutu dira.
Ikastetxeetan hezkidetzaren arduraduna izendatzen eta papera eman da.
Ikastetxeetan programa eta proeiktuen zabalkuntza egin dute.
Ikastetxeetan hezkidetza plana egiten birmoldatzen edota egiten ari da.
|
2.3. Helburu zehatza: Eskola‐komunitateko arlo ezberdinen arteko lankidetza bultzatzea.
| |||
Estrategia:
2.3.a. Hezkidetzari buruzko ezagutza
sortzea eta elkartrukatzea sustatzea.
|
Ekintza:
2.3.a.1. Hezkidetza landuko duen ikastetxe‐sare bat sortu.
|
Onurak:
Nire eskualdean, hezkidetzaren inguruan lan egiten dituzten ikastetxeen artean lankidetza eta errekurtsoen optimizazioa sustatzen da.
Denok gogoz parte hartzen dute. Partaideen artean, ideiak eta erabakiak komunean pentsatzen eta hartzen dira.
Taldekide guztien poterea piztea lortzen da.
Informazioa konpartitzen gehiago ikasten da. Lanean zihurtasuna ematen du.
|
Lorpen adierazleak:
Mintegi saioetan taldekideek dituzten ideiak eta kezkak askatasunez azaltzen dituzte .
Ikastetxeetan sortzen diren errekurtsoak erakusten eta elkartrukatzen dira.
Mintegian egiten eta erabiltzen den guztia partaideen artean erabakitzen da.
Norberak bere ikastetxean, mintegian proposatu dena Berritzeguneko aholkularien laguntza barik aurrera eramaten du.
Taldekideek, mintegiko foroan zalantzak azaltzen eta konpontzen dituzte.
Taldekideen artean ikastetxei bisitaldiak egin dira (txoko moreak, liburutegia, materialak,... ikusteko).
|
2015/11/29
LEGEDIAREN APLIKAZIOA NIRE ERREALITATEAN
Anonimoa
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina