HELBURU ESTRATEGIKOA
Eskola mistoan eraldaketa‐prozesuak bultzatzea hezkidetzazko eskola baterantz joateko.
| |||
HELBURU ZEHATZA: Ikastetxeek beren kulturan, politiketan eta jardunbideetan genero‐ikuspegia txerta dezaten bultzatzea.
| |||
Estrategiak
2.1.a
|
Ekintza
Irakasleei curriculuma genero‐ikuspegitik lantzeko jarraibideak eskainiko dizkieten
gidak/materialak egin.
|
Onura
Irakasleek genero ikuspegia txertatuko lukete landu beharreko curriculumean. Horrek eragina edukiko luke genero ikuspegia txertatzerakoan irakasleen bese lan eremuetan (harremanetan, taldeak egiterakoan, espazioak erabiltzerakoan…) baita curriculum ezkutuan.
|
Lorpen adierazleak
Irakasle guztiek genero ikuspegia txertatu dute curriculumuean.
|
HELBURU ZEHATZA: Tutoretza‐ eta orientazio‐planetan genero‐ikuspegia txertatzea.
| |||
Estrategiak
2.2.b
|
Ekintza
Zona guztietan aurkeztu eta banatu baliabideak eta gidak ikasleei beren orientazio akademiko profesionala
nahiz pertsonala errazteko, generoaren baldintzapenaren mende egon gabe.
|
Onura
Tutoretza eta orientazio saioetan, orientazio pertsonala, akademikoa eta profesionala genero ikuspegitik landuko litzateke.
Orientatzaileek baita tutoreek ere landu beharko lukete materiala. Beraz,genero-ikuspegia ikuspegia hartuko lukete.
|
Lorpen adierazleak
Tutoretza eta orientazio planean genero ikuspegia txertatu da.
Tutoretza eta orientazio saioetan orientazio pertsonala, akademikoa eta profesionala genero ikuspegitik landu da.
|
HELBURU ZEHATZA: Eskola‐komunitateko arlo ezberdinen arteko lankidetza bultzatzea.
| |||
Estrategiak
2.3.b
|
Ekintza
Irakasle ez diren beste hezkuntza‐eragile batzuek hezkidetza‐proiektuan parte hartuko dutela
bermatu.
|
Onura
Hezitzaileek eta gurasoek ere genero ikuspegia hartuko lukeke. Hori lortuz gero, berdintasunerantz abiatuko ginateke era eraginkorragoan.
|
Lorpen adierazleak
Hezitzaileek eta gurasoen %25ak formakuntza saioetan parte hartu dute.
|
2015/11/24
PLANA GURE ERREALITATEAN APLIKATURIK
maisazoe
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina