HELBURU
ESTRATEGIKOA:1. HEZKUNTZA‐SISTEMA HORNITZEA HEZKIDETZAZKO ESKOLA‐EREDUA ERA KOORDINATUAN BULTZATZEKO EGITUREZ ETA PERTSONEZ.
|
|||
HELBURU ZEHATZA:1.1.Irakasleak
eta hezkuntza‐komunitatea
trebatzea, beren esku‐hartzeak
hezkidetza eta genero‐indarkeriaren
prebentzioa aintzat hartuz egingo direla bermatzeko.
|
|||
Estrategiak:
1.1.c. Prestakuntza eta baliabideak
eskaintzea, hezkuntza berriztatzeko eta irakasleei laguntzeko zerbitzuetan
hezkidetzan, aniztasun afektibo‐sexualean eta
genero‐ indarkerian
prestakuntza duten langileak dituztela bermatzeko
|
Ekintza:
Ikasturtean zehar saio finkoak eskaini (mintegi moduan), denek ildo
bereko formakuntza jasotzeko.
|
Onurak :
Irizpide berdintsuak eta koordinatuak erabili hezkuntzari dagozkion
arlo guztietan.
|
Lorpen adierazleak.
Langileek berdintzasuna eta hezkidetza bultzatzeko jarduera eta
jokaera koordinatuak prestatzea.
|
HELBURU ZEHATZA:1.2.Ikastetxeetan
hezkidetza eta berdintasunaren aldeko neurriak ezartzeko koordinazioko
figurak eta egiturak garatzea.
|
|||
Estrategiak:
1.2.a. Ikastetxeak aholkularitza,
jarraipena, bitarteko eta baliabideez hornitzea, berdintasun‐ordezkariaren eta
hezkidetza‐arduradunaren figurak sor ditzaten eta ikastetxearen barruan
hezkidetzaren arloko koordinazio‐egiturak era ditzaten.
|
Ekintza:
*LHko irakasle batek astero ordu batzuk emango ditu Hezkidetza
Batzordea elkartu eta koordinatzen.
|
Onurak
*Hezkidetza gaia entzuten hasi da elkarrizketetan, zikloetan…
*Interesa zuten langile batzuk proposamenak eta materialak eskaintzen
hasi dira.
|
Lorpen adierazleak:
*lehenengo jarduera koordinatua ziklo guztietan zabaldu da eta gela askotan eraman da aurrera.
*Ziklo batean gurasoei zabaldu zaie eskainitako materiala
(“jostailuen aukera egokia”).
|
HELBURU ZEHATZA:1.3.Irakasleen
eta hezitzaileen langile hornikuntza prozesuetan hezkidetzan trebakuntza
sustatu.
|
|||
Estrategiak:
1.3.c. Irakasleen hasierako
prestakuntzan berdintasunari, hezkidetzari eta genero‐indarkeriari buruzko
edukiak txerta daitezen bultzatzea, eduki horiek unibertsitateko maisu‐maistra ikasketetan
eta Bigarren Hezkuntzako Masterrean sartuz.
|
Ekintza:
*Praktiketan etortzen diren ikasleei hezkidetza jardueretan
inplikatu.
*praktiketako ikasle horiei egin beharreko txostenetan, HEZKIDETZAren
garrantzia adierazi.
|
Onurak:
*Hurrengo iraksle izango direnak HEZKIDETZAren beharra argi edukiko
dute eta lantzeko trebetasun handiagoak izango dituzte; HEZKIDETZA eskolan
txertatuko da.
|
Lorpen adierazleak:
*Ikastolara datozen irakasle berriek HEZKIDETZAren lanketa zerbait
logikoa eta ezinbestekotzat joko dute.
|
HELBURU ZEHATZA: 1.4.Koordinazioa
bultzatzea, hezkuntzaren arloan dauden ekimenak eta programak koherenteak
izan daitezen genero ikuspegiari dagokionez.
|
|||
Estrategiak :
1.4.b. Ikastetxeetara heltzen diren ekimenak, programak eta proposamenak era koherente eta koordinatuan eta berdintasun‐ politikekin bat etorriz gara daitezen sustatzea. |
Ekintza:
*Azaroaren 25erako Berritzeguneak proposatutako jarduera era
koordinatuan egiten ari da ikastetxean.
|
Onurak:
*Hezkidetzak eta emakumeen aurkako indarkeriaren erlazioaz jabetzea.
* Irakasleen arteko elkarrizketetan gai hau agerian egotea.
|
Lorpen adierazleak:
*Irakasleen artean asko hitz egiten ari da geletan azaldutako
gora-beherei buruz.
*Ikastolan, lehenengo aldiz, egun honen presentzia argia izan da.
|
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina