Aukeratu dudan posta hau da: https://hezkeh0506.blogspot.com/2016/01/curriculuma-eta-baliabide-didaktikoen_24.html
Post hau material interesgarriz beteta dago, gure ikastetxeetako errealitatetik hurbil dauden proposamen erabilgarriz, gure gertukoari aplika dakizkiokeen txantiloi eta tresnekin: ikasgela.
Guk nahi dugun eskola, mistoa ez ezik, hezkidetzakoa ere bada. Eskola misto batean, haurrek espazio bera partekatzen dute; zoru bera zapaltzen dute. Besterik ez, agian.
Hezkidetza-eskola bat, gainera, oinordetzan jasotako eredu patriarkalek zalantzan jartzen dute, eta horiek curriculumean, ikasgeletan eta patioetan egoteko moduetan, kanpoko munduan, oraindik zer neurritan dauden aztertzen du.
Hezkidetza-eskola batek emakumeak ikusarazten ditu historian, transmititutako tradizio kulturalean ez daudela nabarmentzen du eta ezkutatze horien atzean zer dagoen aztertzen du. Hezkidetza-eskolak emakumeek berdintasunerako duten bide luzea aztertzen du, eta oraindik lortzetik urrun dauden esparru guztiak adierazten ditu.
Hezkidetza-eskola batek bere buruari galdetzen dio "eskola-porrota" zergatik den gehienbat maskulinoa. Zergatik arrisku-jokabideak ere hala dira. Hezkidetza-eskola batek mutilen alde ere lan egiten du beste eredu maskulino batzuk proposatuz, agresibitatearen eta minaren eta zainketen, samurtasunaren eta afektuen isiltzearen gainean eraikitako maskulinitate hegemonikotik harago.
Hezkidetza-eskola batek neska-mutilek elkarrekin lan egitea, elkarrekin jolastea eta mundua lankidetzatik eraikitzea errazten du, eta ez elkarren arteko konfrontaziotik edo ezjakintasunetik.
Berdintasunean eta errespetuan oinarritutako harreman afektiboen garapenean hezi nahi dugun eskola. Sumisiorik gabe. Gehiegikeriarik gabe. Indarkeriarik gabe.
Psico Woman
Bideo honetan, sororitatea eta errespetua bultzatu beharraz hitz egiten digu Psico Womanek. DBH eta Batxilergoko bigarren zikloan erabiltzeko aproposa.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina