Aste honetan landutako edukia laburbiltzeko,
honako esaldia aukeratu dut:
Izan ere, hori da lehenengo pausua. Egoeraren
diagnostikoa egitea. Zer egiten dugu gure eskolan? Geure buruari galdera hori
egin ezik, inoiz ez dugu egiten dugunaren gaineko kontzientziarik hartuko, eta,
ondorioz, ez dugu neurririk hartuko egiten duguna hobetzeko. Behin diagnostikoa
eginda dugunean, hor dator benetako lana. Egiten dugunetik, zer moldatuko dugu?
Eta, bestela, zer berri sortuko dugu? Hori da egin beharreko prozesua. Pausuz
pausu baina beti aurrera.
Bestalde, curriculum eta baliabide didaktiko
hezkidetzailea txertatzeko zailtasunen artean honakoak aipatuko nituzke:
- - Kontzientziazio falta (baliabide
horien beharra ikustea)
- - koordinazio falta (batez ere
bigarren hezkuntzan)
- - Formazio falta (kontzientziazioan
ere lagun lezake horrek)
- -Pentsatzeko eta planifikatzeko denborarik
ez izatea
Eremu hezitzaileetan/jendartean baliabideetan
hezkidetzan oinarrituriko begirada sustatzeko estrategia “erabilgarri” bat
aipatu beharko banu honakoa litzateke: FORMAZIOA. Horretarako irakurketa ere
tresna ezinbestekoa dela iruditzen zait. Eta, bide horretan, honako irakurgaiak
aipatuko nituzke, besteak beste:
Aurreko ikasturteko blog sarreretatik honakoa
aukeratu dut:
https://hezkeh0506.blogspot.com/2021/02/curriculum-ezkutua-azalarazi-zaitez.html
Izenburuak dioen moduan, oso interesgarria
iruditzen zait curriculum ezkutuari buruz egiten duen hausnarketa, umore puntu
batekin. Gainera, curriculum ezkutua ekidin ote daitekeen edo ez egiten duen
hausnarketa ere oso aberasgarria iruditzen zait. Gai horren inguruan Ondarruko
herrian egindako egitasmoaren bideoa ere oso interesgarria iruditu zait.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina