2022/01/20

baliaBIDEAK

 


Aste honetan landutako edukia laburbiltzeko, honako esaldia aukeratu dut:



Izan ere, hori da lehenengo pausua. Egoeraren diagnostikoa egitea. Zer egiten dugu gure eskolan? Geure buruari galdera hori egin ezik, inoiz ez dugu egiten dugunaren gaineko kontzientziarik hartuko, eta, ondorioz, ez dugu neurririk hartuko egiten duguna hobetzeko. Behin diagnostikoa eginda dugunean, hor dator benetako lana. Egiten dugunetik, zer moldatuko dugu? Eta, bestela, zer berri sortuko dugu? Hori da egin beharreko prozesua. Pausuz pausu baina beti aurrera.

Bestalde, curriculum eta baliabide didaktiko hezkidetzailea txertatzeko zailtasunen artean honakoak aipatuko nituzke:

-       -   Kontzientziazio falta (baliabide horien beharra ikustea)

-        -  koordinazio falta (batez ere bigarren hezkuntzan)

-         - Formazio falta (kontzientziazioan ere lagun lezake horrek)

-          -Pentsatzeko eta planifikatzeko denborarik ez izatea

Eremu hezitzaileetan/jendartean baliabideetan hezkidetzan oinarrituriko begirada sustatzeko estrategia “erabilgarri” bat aipatu beharko banu honakoa litzateke: FORMAZIOA. Horretarako irakurketa ere tresna ezinbestekoa dela iruditzen zait. Eta, bide horretan, honako irakurgaiak aipatuko nituzke, besteak beste:





 

Aurreko ikasturteko blog sarreretatik honakoa aukeratu dut:

https://hezkeh0506.blogspot.com/2021/02/curriculum-ezkutua-azalarazi-zaitez.html

Izenburuak dioen moduan, oso interesgarria iruditzen zait curriculum ezkutuari buruz egiten duen hausnarketa, umore puntu batekin. Gainera, curriculum ezkutua ekidin ote daitekeen edo ez egiten duen hausnarketa ere oso aberasgarria iruditzen zait. Gai horren inguruan Ondarruko herrian egindako egitasmoaren bideoa ere oso interesgarria iruditu zait.

 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina