LEGEA ERREALITATEA OINARRITUZ
Aste honetako ekarpena aurreko ikastureetako Maiderrek legediaren inguruan egin zuen hasnarketa aipatu nahiko nuke, batez ere legeek eguneroko errealitateari egokitzeko moldagarriak behar dutela izan adierazten duelako.
Lege asko errealitatetik nahiko urrun sumatu izan ditut; II. HEZKIDETZA-PLANA,
EAE-KO HEZKUNTZASISTEMARAKO
BERDINTASUNAREN ETA TRATU
ONAREN BIDEAN
2019-2023 planak eta bertan zehazten diren zutabeak, etapa bakoitzerako zutabeen zehaztapenek, helburu eta ekintzen xehetasunaek, errealitatera gerturatzen gaitu.
Honek behar luke ikastetxe bakoitzaren erronka, zer mailatan betetzen ditugu 8 zutabeek eskatzen dizkiguten ekintzak, gure indargune eta ahulguneetatik abiatuz, adosturiko eta idatzitako hezkidetza plana errealitatean egokituz, gure eginez joan eta bertan agertzen diren 3 helburu estratejikoei aurre egin:
Eta aipatzen diren 3 helburu estartejiko nagusiak betetzeko bideak jartzea:
1. Prestakuntzaz, egiturez eta pertsonez hornitzea, hezkidetzako eskola-eredua era koordinatuan eta integralean bultzatzeko, Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako etapetan.
https://www.emakunde.euskadi.eus/nahikoeu/-/informazioa/nahiko/
2. Genero-ikuspegia txerta dezaten sustatzea ikastetxean burutzen diren ekintza guztietan.
Komunikazioan, eguneroko ekintzetan, curriculumean, jai egun eta ospakizunetan,
3. Emakumeen aurkako indarkeria prebenitzeko, garaiz detektatzeko eta horiei erantzun eraginkorra emateko mekanismoak
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina