Aste honetan legeei eta hezkidetza planei buruz hausnartzen
ari gara. Aurreko edizioetatik Ixiren argitalpenekin nago ados
gehien. Horren arrazoia da lege gehienak elkargoen errealitatetik nahiko urrun
daudela, bi izan ezik: II. HEZKIDETZA-PLANA, EAE-KO HEZKUNTZASISTEMARAKO
berdintasunaren eta TRATU onaren bidean 2019-2023 eta SKOLAE. Bi proposamen
horiek iruditzen zaizkit egokienak eta erabilgarrienak eskoletara eramateko
(edo haiei gehien zuzenduta daudenak).
Irakurketan aipatzen diren lege gehienak ezagunak
zitzaizkidan; izan ere, hezkidetza-proiektua egiteko eskolei orientabideak
ematean oinarritzen da proiektu hori, EAEko Emakumeen eta Gizonen
Berdintasunerako VII.Planak eta lehen aipatutakoak oinarri hartuta.
Argi dago irakasleentzat gertuen dagoena II.
HEZKIDETZA-PLANA, EAE-KO HEZKUNTZASISTEMARAKO berdintasunaren eta TRATU onaren
bidean 2019-2023, arrazoi hauengatik:
1.- Ikastetxeetan hezkidetza gauzatzeko jarraibideakematen
ditu, oinarritzat ditugun 8 zutabeetan oinarrituta. Argi eta garbi azaldu digu
zein diren urte osoan eta hezkuntza-etapa osoan landu beharreko gaiak.
Horretarako, etapa bakoitzean egin beharreko ekintzak zehazten dizkigu, nola
egin azaltzeko adibide batzuen bidez.
2.- Markatzen diren helburuak argiak eta zehatzak dira, eta
arrazoi horietako bat da zutabeekin lotzea errazten duena.
3.- Hainbat mekanismo ematen dizkigute emakumeen aurkako
indarkeria prebenitzeko eta garaiz detektatzeko, eta genero-ikuspegiaren integrazioa
bultzatzen dute ikastetxeko ikasgai eta proiektu guztietan.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina