Guk Curriculuma baliabide egiten dugu.
Gure gelako programazioa zehazten dugunean hezkuntza dokumentuak baliabidea bihurtzen dira nire ustez.
Nolako baliabidea? Gure baitan dago.
EUSKAL CURRICULUMA GENERO IKUSPEGITIK
Dokumentuak ondokoa dio:
Integraltasunez landu beharra dago: hezitze, prestatze eta erreziklatzera lagundu eta bultzatuz, transformazio eta eraldakuntzarako bitarteko izanez, sexuen arteko erlazio berriak sortzera lagunduz, euskal emakumeok bizi dugun eta historian zehar bizi izan dugun gutxitze eta diskriminazioen ondorioz pairatzen duten aukera ezberdintasunei aurre eginez...
Aurreko edizioetako blog hau aukeratu dut. Zer dela eta? Atea ikusgai egiten duelako, ate hura ez zegoen itxita eta beti egonda hor. Zein da? Izenburuan aipatzen duena eta foroan nik aipatu dudan baliabide hezkidetzailea.
Gu
gara, gu taldea, gu gela... pertsonek osatzen dugun edozein GU gara baliabiderik egokiena.
Testu liburuak baztertzea proposatzen du ere bai. Horrekin bat nator, metodologia aktiboagoak eta autonomoagoak behar direlako pertsona konpetenteagoak hezteko. Zygmunt Baumanek sortutako kontzeptua oso baliagarria iruditzen zait bai hezkidetzarako bai hezkuntzarako. Baumanek ondoko bideoan azaltzen duen moduan.
Modernotasun likidoa. Kultura-paradigmaren aldaketaren aurreikuspen zuzena izan zen?. BIGARREN PARTEA. Zygmunt Bauman."Mundua aldatzeko ideiak"
Eremu hezitzaileetan baliabideetan hezkidetzan oinarrituriko begirada sustatzeko estrategia “erabilgarri” batzuk aipatu ditut:
Euskal Curriculuma genero ikuspegitik dokumentua.
Modernotasun likidoa eta hezkuntza likidoa.
Pertsonek osatzen dugun edozein GU.
Eta bukatzeko Manuel Castelsek ondoko bideoa begiak, burua... zabaltzeko oso baliagarria iruditzen zait ulertzeko zein da zailtasunik handiena edozein aldaketa proposatzeko.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina