Klasean bi bideootan oinarritutako dinamikak antolatzea izan daiteke aukera bat. Esate baterako, indarkeria matxista lantzen duten abestien erreprodukzio zerrenda egin dezakegu. Beste aukera bat da, bideoak eredu hartuta, abesti baten bertsioa egitea. Hau da, Sastraka gaztetxeko emakumeek egin zutenaren parekoa egiten saiatzea. Horretarako, abiapuntuko erreferenteak beharko ditugu eta aukera paregabea izan daiteke ikuspegia zabaldu eta munduko hamaika txokotako emakumeek jasaten dituzten indarkeria moten inguruko sentsibilizazioa egiteko. Aldiz, modu intimista eta "positiboagoan" landu nahi badugu gaia, halako erreferenteak ere erabil ditzakegu gero gure bertsioa egiteko (zoragarria iruditzen zait abesti hau eta, gainera, ama-alabak abesten aritzea ere oso irudi indartsua da):
Bukatzeko, aurreko urteko posten artean "INDARKERIA INDARREZ GAITZETSI" aukeratu dut, nahiz eta ez jakin izenburua behar bezala ulertu dudan edo ados nagoen. Dena den, aukeratu dut nik abestiekin proposatu dudan ibilibidearen parekoa proposatu zuelako berak literaturaren bidez. Azken finean, ideia berdina da: kulturaren bidez, sormenaren bidez, heztea.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina