Aste honetan curriculumaren eta baliabiden inguruan aritu gara, hau da, hezkuntza hezkidetzan murgildua egoteko funtsezko alderdiak. Eta bai, memean jarri dudan bezala bide nagusia zein den badakigu, noski behin bidean sartuta oztopoak topatuko ditugu eta zailtasunak sortuko dira baina hauek ere irtenbidea edukiko dute eta topatuko diegu. Baina, lehenik bide egoan sartu eta aurrera pausuak eman beharrean gaude. Zergatik da horren zaila baliabideak lortzea?
Zertan aldatuko litzateke gure jarduera hezitzailea sistematikoki curriculuma eta
baliabide didaktiko hezkidetzaileak erabiliz gero?
Galdera honen erantzuna, dena dela esango nuke, hau da, irakasteko, ikasteko, harremantzeko eta ikasleen nortasuna erakitzeko modua ere desberdina izango dela uste dut. Alde batetik, klasekideak bakoitzaren desberdintasunetik abiatuz berdintasunean hezteko aukera emango lukeelako. Eta, besteetik jendarte parekideeago baten berri emanez nortasun indartsuagoak sortzeko bidea zabalduko geniekelako.
Esan bezala, bidea zein den badakigu baina, bidean aurrera egiteko baliabideak behar dira eta nire ustez egin beharreko lehen gauza hezkuntzan jarduten duten pertsonei hezkidetzaren garrantzia ikustaraztea da, hau da, ez da nahikoa ikastetxetan hezkidetza planak izatea. Gakoa, haur eta nerabeekin lan egiten duten profesionalak formatuak egotea dela argi daukat.
Amaitzeko, iazko lanetatik hauxe aukeratu dut, lan borobila eta informazio erabilgarriz osatua dagoelako.
Hemen irakasleei begira bideo motz baina azalpen erraz batzuekin:
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina