Aste honetan Jaso Z.E -ren ekarpena aukeratu dut bere hausnarketarekin bat natorrelako: norbanakoaren gaitasunak garatzeko eskuhartze hezkidetzaile bat nahitaezkoa delako.
Gainera proposaturiko baliabideak interesgarriak egin zaizkit DBH-ko etaparako.
Orientazio akademiko hezkidetzaile bat lantzeko erronkarik
zailenak honakoak direla uste dut:
Ø Helduok
ondo prestatzea: formazio sakon eta etengabea behar dugu gai honetan. Baina
lehenik motibazioa piztu behar da. Benetako beharra sentitu behar du komunitate
osoak.
o
Sarri betebehar bat bezala bizi dute irakasle
askok Hezkidetzaren inguruko formazioa jaso beharra. Inposatutako zerbait
bezala.
o
Betiko kontu bera entzungo dutela…
Ø Eskola
komunitatean eragile garen guztion ( Langile- familia-herriko eragile…) koordinazioa
egotea.
o
Teorian hezkidetza landu nahi dugu eta pausoak
eman nahi ditugu . Saiatzen gara pauso horiek ematen baina artikulazio handia
behar duen gaia da. Zeharka eskola eremuan gertatzen den guztia bustitzen
duelako.
o
Askotan plana idatzia dago bai baina teorian
idatzitakoa benetan gauzatzea eta markatutako helburuak lortzeko egin beharreko
irakasleen arteko artikulazio lana ez da teoriarekin fidela.
Ø Gai
honek behar den bezalako eragina izateko eskeini behar zaion denbora ez zaio
ematen.
o Eskola-jardunean ditugun hainbat gai garrantzitsuen arteko bat delako eta denbora denen artean banatu behar delako.
ISEI IVEI-ren 2017ko
ikerketa hau ekarri nahi dizuet bertan ikerketa sakona egin zelako gai guzti honen inguruan. Bukaera aldera dauden
gogoetak interesgarriak dira. Nahiko bukaeran honakoa diote eta eman dit zer
pentsatua: gauzak pixkanako lortzen direla.
Eta mezu horrekin geratzen naiz pauso txikiak emanaz , geratu gabe,jendarte berdinzaleago baterantz joango garela.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina