Lorpenak
hEzkidetza gaietan
Genero indarkeriari
hEsiak jarriaz
legeDiak
errealItateari
eskuA luzatuaz
Aztertu ditugun lege guztien artean Euskadiko Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legearen 28. artikulua aukeratu dut:
“sexuaren araberako estereotipoak eta rolak baztertuko dituen garapen integrala eskaini, bereizkeria-mota oro baztertu eta generoak behartu gabeko orientazio akademiko eta profesionala bermatzen dituena izango da. Horretarako, emakumeen eta gizonen benetako berdintasuna bultzatuko da alor guztietan: curriculumean, antolaketan eta abarrean”
Hezitzaileok badugu zeregina eremu honetan. Lehenengoetako bat formazioa izango da. Formazioa eta informazioa ezinbestekoak ikusten ditut, hausnarketa eta ikuspegi kritikoz ikasteko eta desikasteko orain arte ikasitakoak. Hau lortzen dugun heinean, betaurreko moreak jantzita izango ditugu curriculumetan, antolaketan, elkarbizitzan,...hezkidetzari erantzunez eta anistasunari errespetatuz. Nori itxoiten gaude?
Beraz, berdintasun errealaren bidean dauden bi erronka nagusiak ildo honetatik doaz:
Irakasleak formazioa jaso beharko lukete, Unibertsitateko ikasketen planen barruan HEZKIDETZAREN gaia sakon landuz. Era honetan prestatzen ari diren irakasleek sentsibilizazio maila bat izango lukete. Bestalde, iadanik irakaskuntzan gabiltzanok, erronka izan beharko genuke formazio hau izatea, ILUSIOA.
Eskolako komunitate osoa HEZKIDETZAri buruzko gogetak egitera bultzatu beharko genuke. Partaide ezberdinak, ikuspegi kritikoarekin antolatutako jardueretan eta elkarbizitzan jokatu zezaten.
Bukatzeko, iazko Patricia Oregik egindako Pictochartekin geratzen naiz. Oso modu argian azaltzen du, nire ustez, ditugun baliabideak, izan beharreko eskuharmena eta legediaren balioa. Baita etorkizunari begira zer....
https://hezkeh0506.blogspot.com/2017/12/hezkidetza-sustatzeko-legedia.html
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina