Aukeratu dudan aurreko elm
post edizioaren izenburua errepresentazioa da. Horren arrazoia da gustatu
zaidala egin duen akronimoa, bai eta aukeratu dituen aipuen irudiak, gaiari
buruzko gogoeta eta sentsibilizazioari buruzko artikulua ere. Oroitzen naiz
berarekin Noam Chomskyren azken hitzorduan, non itxaropenaz hitz egiten duen.
Itxaropenik ez badago, ez dago lanik egin beharrik.
Sentsibilizaziorako egokia
iruditzen zait "y calle pa cuando" bideoa; izan ere, Kadizko herri
bateko kale guztien errepasoa egiten du, non argi ikusten den kaleen izen
guztiak gizonenak bakarrik direla eta ez dela emakume bakar bat ere agertzen.
Gainera, sentsibilizazioa egiteko modu dibertigarria da, oso musika itsaskorra
aukeratzen baitu, letra matxistarekin bada ere, eta aldarrikapen bihurtzen du.
Nire akrostiko da:
II. Hezkidetza Planean oso ondo islatzen da 6. zutabean,
non ikastetxeko espazioak eta eskolaz kanpoko jarduerak eta jarduera osagarriak
aipatzen baitira, eta 3. zutabean, berriz, emakumeen jakintza eta haien
ekarpena. Planean oso ondo islatzen den bezala: ikastetxeak esparru hori
lantzen ari dira, eta dagoeneko beste eskola-patio mota batzuetako proiektu
arrakastatsuak daude; horietan, jarduerak eta espazioen banaketa
berdintasunezko harremanak errazteko eta horiek modu ekitatiboagoan erabiltzeko
diseinatuta daude, baina, hala ere, hezkidetza-espazioak ahalbidetuko dituzten
estrategiak ezartzen jarraitu behar da. Era berean, eskolaz kanpoko jarduerak
eta jarduera osagarriak planifikatu egin beharko lirateke, neska-mutilek
berdintasunez partekatu ahal izan ditzaten.
Baina argi dago oraindik asko falta zaigula egiteko, bai
hezkuntzaren arloan, bai arlo sozialean. Gai hau lantzeko moduetako bat
gizartean jokatzeko modu berdin-berdinen erreferente maskulinoak zein
femeninoak ematea da. Hona hemen adibide horietako bat:
Rosalia |
Jay Buruchel |
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina