2020/02/04

Pepa eta Peperen istorioa

Argi dago baliabide ugari daudela interneten, baino askotan zaila izaten da horiek euskaraz aurkitzea. Beraz, kasu honetan, pila bat gustatzen zaidan baliabidea euskaratu dut: "Pepa eta Peperen istorioa", Carmen Ruiz Repullok bere hitzaldietan kontatzen duena.
Istorio bat denez, ipuin moduan idatzi dut "mystorybook" aplikazioa erabiliz. Ez nuen aplikazioa ezagutzen eta ez dizkit aukera handirik eman irudiak txertatzeko orduan, baino nahiko txukun gelditu dela esango nuke. Norbaitek akatsik sumatuko balu edo aldaketarik egiteko beharra, nirekin kontaktuan jarri, oraindik aldatu leikelako.
Istorio hau, genero indarkeriaren indikatzaileak identifikatzeko oso baliagarria dela uste dut. Beraz, nire ustez, oso tresna garrantzitsua eta erabilgarria.

Publikatzeko arazoak izan ditudanez, Google Argazkien esteka bidaltzen dizuet:
https://photos.google.com/u/2/share/AF1QipNazvMjFUEzWwqGynCBuJeEF7wyz4_wAijgAdEV__fWqATg4yQemFRdlmxw9HxLrQ?key=Y19HVHV4bVpBWW9vbFlZeHRnekstZE5KSVBvZFNR
Lortzen dudanean, esteka egokia txertatuko dut.



Espero det gustokoa izatea... Nire eskuhartzea, jendartean partekatzea izango da.

Ondoren, istorioa gaztelaniaz Carmen Ruiz Repullok kontatuta:



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina