2017/04/08

Milesker eta laster arte!

Bukaerara iritsi garen honetan, ikastaroa azkar pasa dela pentsatzen jarri naiz, oraindik askoz gehiago sakondu nahi nuela eta gai gehiago landu zein partekatu nahi nituela zuekin; baina aldi berean, izan dira aste luzeak, lanetik atera eta liburutegira arratsaldeak pasatzera joandakoak… Dena den, polita izan da norberak hausnartu ahal izatea eta ikastaro kide guztien ekarpenak irakurtzea. Benetan aberasgarriak izan dira blogeko sarrerak, foroetako eztabaidak… Errazagoa da horrela bidea!

Uste dut, bai maila pertsonalean eta baita profesionalean ere baliagarria izango zaidala aste hauetan zehar ikasitakoa. Pertsonalki, aberasgarria izan da ezagutu dudan guztia eta gainera, nire burua kokatu eta bere lekuan jartzeko modu bat izan dela ere esango nuke; profesionalki, arazo zein esku hartzeak beste pertzepzio batekin lantzeko aukera eman dit eta honakoa lan eremuan transmititu dudala iruditzen zait (edo horretan saiatu naiz behintzat).

Hemendik aurrera, bai lan eremuan eta baita nire bizimoduan ere beste era batera aurrera egiteko aukera emango didala uste dut eta itxaropen honi eutsi nahi diot, nire ingurukoak ere kutsatuko ditudalakoan; lanean, familian, lagunartean…

Aurkezpenean Anariren kantu bat aukeratu nuen eta agurrerako beste bat aukeratu dut. Denok gugan aingurak izan ditzakegun arren, amets berriei helduz gorantz erortzen garelako.





Plazer bat, bidean topatu izana. Milesker eta laster arte!

Ainho.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina