2019/10/04

Aurkezpena


Oihana Sanchez Artieda naiz, 43 urteko emakume tolosarra baina Andoainen bizi dena. 2 haurren ama naiz eta lanean ez banago, beraiekin ematen dut denbora gehien.

Gizarte lana eta gizarte integrazioa ikasitakoa naiz, giza bazterkeriaren alorrak erakarri bait nau beti. Horregatik, hezkidetza abiapuntua duen gizarte eredua bultzatzea ezinbestekoa iruditzen zait.

Hezkuntza ez formalean aritutakoa, hainbat urtez begirale gisa ( jangela, ludoteka, udaleku,auzolandegi…), baina nire ogibidea, ia bizitza erdian, antzerkia izan da.
Jai parekideagoak egitearen asmo batean parte hartu genuen duela urte batzuk , auzo elkartetik,( berdintasun saila tarteko) eta  horretan dihardugu.

Ikastaro honetatik, arlo ezberdinetan eskuhartzeak gauzatu ahal izateko tresnak eskuratzeko itxaropena dut, ikasi, desikasi eta datorrenari jarrera irekiarekin erantzunez. Ikusi dudanez, esperientzia handiko pertsonaz osatua dago taldea eta ea nik ere ekarpenik egin dezakedan.

Taldean lan egitea oso gustoko dut, baina online modalitatea erabat berria da niretzat, erronka bat alegia, gauza ezezagunen aurrean oso karratua bait naiz.
Bestalde, familia eta lagunak ezinbestekoak ditut . Jasangaitzak egiten zaizkit umiltasun falta eta zurikeria.

Kolore bat une honetan:


Animalia beti:


Abestietan, ez da lan erraza hautaketa bat egitea, baina horra elkarren artean zeharo ezberdinak diren 3 estilo:

Anestesia taldearen “Erantzun” (90eko hamarkadako testuinguruan idatzia eta gaur egunera ekar daitekena: Eraso gehiagorik ez erantzunik gabe!).

Silvio Rodriguezen “Y Mariana”.

Los chicos del maíz-en “Barrionalistas”, auzo izaera tinko.

Bukatzeko, antzezlan gomendio pare bat, nire uste apaletik:
“Lur” antzezlana, haur eta helduei zuzendua eta “Ovarios verdes fritos”, hau helduentzat.

Oparoa izan dadila ikastaroa denontzat, animo!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina